12 mai 2017

Semana de la diversidad en Vicálvaro

Saptamana viitoare intre 16  si 21 mai are loc in Vicálvaro " La semana de la diversidad". 
Pe parcursul intregii saptamani vor avea loc diferite activitati (programul detaliat in afisul de mai jos). 

In cadrul activitatii de vineri "Mesa de experiencias: Compartiendo la diversidad" participa si activistul civic Francisc Both care o sa vorbeasca despre diversitatea din societatea romaneasca. Intalnirea are loc in "Centro Social Juvenil 1951" din Calle Lago Titicaca nº 10.
 In urmatoarele zile voi anunta celelalte activitati ale saptamanii unde sunt implicati romani reprezentand Romania cum se pricep ei mai bine. 


Te poate interesa si: Initiativa Legislativa Populara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre blog

Romania din Madrid s-a nascut din dorinta de a face vizibila comunitatea de romani care traieste in acest oras si mai ales partile ei bune si actiunile pozitive. Prin 2011 cand un val de stiri negative despre romanii plecati din tara umpleau paginile ziarelor din Europa, am hotarat sa incerc sa arat, in imagini, cealalta fata a romanilor, cea pozitiva. Pentru ca ea exista si pentru ca nu e complicat sa o facem vizibila.
Nu m-am nascut cu harul scrisului, dar ma pricep cat de cat sa fac o fotografie si am mizat pe asta la inceput.
Dupa care, cu trecerea anilor, am inceput sa inseilez cateva fraze langa fotografii. In ultima vreme am tot mai multe subiecte, la nivel local: activitati pe care le organizam chiar noi, sau evenimente la care suntem invitati.
Sper sa apreciati incercarea mea si sunteti invitati sa participati la vizibilizarea calitatilor noastre ca membrii ai comunitatii de romani din Madrid.

Cele mai citite articole